Tuesday, March 5, 2013

Pemberitahuan: Attention Please! =)

Pembeitahuan:-

Adalah saya, kini menjalankan perniagaan membaik pulih komputer dari rumah ke rumah (Door Services) hanya di kawasan Sekitar Seremban Sahaja. Ini kerana komitmen yang tinggi pada tugas dan perkara lain membuatkan saya sukar untuk membuat servis di sekitar Lembah Klang. Keputusan ini dibuat bagi memastikan mutu perkhidmatan yang diberikan berada di tahap yang baik.

Senarai Kawasan Door Service:-
  1. Seremban
  2. Seremban 2
  3. Lobak
  4. Temiang
  5. Senawang
  6. Sendayan (8.00 pagi hingga 6.00 ptg Sahaja)
  7. Labu (8.00 pagi hingga 6.00 ptg Sahaja)
  8. Sikamat
  9. Ampangan
  10. Rasah
  11. Rahang
  12. Mambau
 Bagi Customer Order Peralatan Komputer dan Elektronik

Diingatkan para pelanggan yang dihormati. Saya hanya menggunakan akaun di bawah sahaja sebagai transaksi perniagaan. Oleh itu, sebarang no akaun lain BUKAN MILIK SAYA. Ini kerana terdapat rungutan dari pelanggan yang melayari  muxxx.my, lexxxx.com.

  1. Maybank:- 1411629000066234 (Khairul Akmaal Zainal)
  2. CIMB:- 12230074992523 (Khairul Akmaal Zainal)
 
*Sila laporkan kepada pihak berkuasa sekiranya anda terkesan atau curiga sebarang bentuk penipuan menggunakan nama saya.

No comments:

Post a Comment